Bokstaven
Funderingar kring ett ord i taget, i bokstavsordning

2002-04-25  

OM
Tänk om jag inte kommer på något att skriva om, om det här ordet - om! Men nu har jag bestämt mig för att det är just om det ska handla om. ;=)

Jag tror inte det blir så svårt att skriva något om om, trots allt. Det kan ju innebära nästan vad som helst, om man har lite fantasi. Och om man vill.

Tänk, till exempel, om jag istället bad dig som läser att ge mig ett ord som börjar på O - det kan man göra när man tänker på ord som "om". Vilket ord skulle det då bli? Och hur skulle min text om ditt ord bli, jämfört med om du själv hade skrivit den?

Ja, vad tycker du att jag skulle ha skrivit om här under bokstaven O, istället för om om? Tipsa mig om ett ord i kommentarsfunktionen, så kläcks en liten text om det här under, i ett eget litet om-råde. ;^) Om det kommer in för många ord, är det inte riktigt säkert, men det brukar inte precis dugga tätt med kommentarer. Om du vill...?

Skrivet av ©Huggolina 21:51 | LÄNKA |
Kommentarer: Skicka en kommentar

 Innehåll
 Länkar
 Om Huggolina
 Service